חג עצמאות שמח!

כך נרקמה לה השראה לברכה מצולמת:



כבר תקופה ארוכה שאני מחפשת מאזניים ישנים אבל מהסוג שלא רואים בכל מקום ומהסוג שיביא לי השראה. ובמקרה, לפני יומיים, ארבעה ימים לפני יום העצמאות, בשיטוטי בפייסבוק נתקלתי בתמונה של מאזניים ישנים מהסוג שעוד לא ראיתי ובצבע כחול, כחול כמו בדגל שלנו! מבחינתי זה היה סימן!

אז יצרתי קשר עם עידית מ"סבתא מרים - איסוף ומכירת פרטי וינטאג'", זו שפירסמה את המאזניים למכירה בעמוד העיסקי שלה והסברתי לה שהמאזניים הללו נועדו להיות שלי. למחרת, בדרכי ל"סבתא מרים", החלו המחשבות: איפה אשים? ומה אעשה עם הפריט החדש/ישן שלי? 

היתה לי נסיעה מלאה בהרבה השראה ורעיונות, רק חיכיתי לחזור כבר הביתה עם הרכישה החדשה.
כשהגעתי ליעד חיכתה לי שם גם צלחת אמייל לבנה שהתאימה לתושבת של המאזניים, אז כמובן שגם אותה סיפחתי אלי (:
אז הנה התוצר הראשון - ברכה מצולמת לכבוד החג..

מאחלת לכל עם ישראל, חג שמח, נוצץ ומהנה... 
עכשיו הולכת למקם את הרכש החדש במקומו.

** אהבתם? כיתבו לי, אשמח לקרוא תגובות ואם תרצו לקבל עוד עדכונים, הרשמו לרשימת התפוצה של הבלוג כאן בצד ימין ואני אדאג להמשיך ולעדכן **

3 תגובות:

  1. תודה אסין אהובה ומוכשרת, היה כיפ לפגוש אותך אחרי הרבה זמן פייסבוק יחדיו. שמחה ממש שרכשת פריט כל כך יפה ויצרת ממנו פריט עיצובי מהמם (טוב, נו, ברור !!) תודה על הפירגון. תהני <3
    עדית וטלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדית וטלי שהענקתן לי השראה ושמצאתן במיוחד בשבילי (ככה לפחות אני מרגישה) את המאזניים האלה... מחכה כבר לביקור הבא (:

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק