משלוח מנות מאולתר

במסגרת פרוייקט של אתר מאקו, אני ועוד תשעה מעצבים נוספים, קיבלנו משימה מאתגרת ומהנה לכבוד חג פורים. אילתור משלוח מנות מעוצב בעבודת יד מחומרים שקיימים בבית  תוך פחות מ24 שעות עם כלל מנחה אחד: חייבים להשתמש בצלחת חד פעמית, נייר צלופן וסרט. כל השאר כבר תלוי בי.
המשימה המאתגרת הזו ריגשה אותי מעט מכיוון שקלטתי פתאום, כמה שנים לא הכנתי משלוח מנות. דבר שכל כך נהנתי ממנו בתור ילדה.אז מצאתי את ההשראה עבור העיצוב של המשלוח בזכרנות ויצרתי מראה נוסטלגי וילדותי באמצעות צלחת מנייר במראה ישן ופרח עגול וצהוב שלי אישית הזכיר את הסביונים שהתחילו לצוץ באביב.
הנה התוצאה. בהמשך הפוסט, תמצאו הוראות הכנה עם תמונות.

מאחלת לכל הקוראים והעוקבים שלי חג שמייח ומבדייח (:
לכתבה במאקו: לינק לכתבה במאקו



DIY: הוראות הכנה למשלוח מנות נוסטלגי וילדותי

מה צריך?

נייר צלופן שקוף
צלחת חד פעמית מנייר
קשית נייר
דבק דו"צ
סרט לקישוט
שיפוד
ספריי צבע
חתיכה של בד / כפתור
אוזני המן או כל תכולה שתרצו




איך עושים?
קופסא:
חותכים עם סכין או מספריים את דפנות הקופסא מצלחת נייר
כפי שמוצג בתמונה.



מקפלים את הדפנות ומדביקים את הלשוניות שנוצרו ע"י דבק דו"צ. מיד אחרי קושרים סרט מסביב לקופסא שנוצרה לקישוט.


פרח צלופן:
מסמנים עם טוש וגורזרים 5 עיגולים בגודל של שימורים ו4 עיגולים מעט קטנים מהגודל הראשון.
מקפלים ארבעה עיגולים גדולים לרבעים וע"י דבק דו"צ, מדביקים על גבי העיגול הגדול הנוסף. 


מקפלים את ארבעת העיגולים הקטנים יותר לרבעים ובאותו אופן מדביקים על גבי הרבעים הגדולים. 
לאחר מכן מדבקים חתיכה של בד או כפתור במרכז הפרח.
לסיום מתיזים בעדינות ובצורה מפוזרת ספרי צבע.


ממתינים חמש דקות ליבוש ומחברים לצידו האחורי של הפרח קשית נייר שתדמה גבעול.


דגלוני ברכה:
גוזרים משולשים ומלבנים מכל נייר שתבחרו, רושמים עליהם מסר או ברכה ומדביקים ע"י קיפול ודבק דו"צ על גבי שיפוד קצר.


ממלאים את הקופסא בכל טוב, ממקמים את הפרח במרכז הקופסא, מוסיפים שיפוד עם דגלונים ומוסרים את המשלוח עם חיוך ענק.
חג שמח!

צילום: אבי קייטון

** אם אהבתם, כיתבו לי, אשמח לקרוא תגובות ואם תרצו לקבל עוד עדכונים, הרשמו לרשימת התפוצה של הבלוכ ואני אדאג להמשיך להעלות פוסטים בסגנון **

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה