יום הולדת 50 לוונדר וומן

קבלו את האירוע שסיכם לי את שנת 2013 עם חיוך: יום הולדת 50 לאשת חייל אמיתית. מסיבת הפתעה שהבת של מירה ארגנה עבורה בסגנון הדמות האגדית וונדר וומן Wonder Woman. 
קצת על מירה, קצת על תהליך העבודה, בחירת אלמנטים ובחירת צבעוניות והתוצאה.




רותם, הבת הגאה(!) של מירה פנתה אלי נחושה, מוכנה וברורה לחלוטין:
"אמא שלי חוגגת 50 ואני רוצה שתעצבי לה חגיגה בסגנון וונדרוומן (אשת חייל) ל14 חברות"

היא סיפרה לי שאמא שלה באמת כזו, אשת קרייה מצליחה, ספורטאית, השתתפה ב"מלכת המדבר" (כבוד!) וכמובן אשת משפחה. רותם גם הוסיפה שהיא מבקשת שאשתמש בחותמת שהיא כבר עיצבה בעצמה(!) עם דמותה של וונדרוומן לצד השם של מירה.

ואני, חובבת הז'אנר, מטורפת על וונדרוומן (זו התחפושת הראשונה שביקשתי מהוריי בתור ילדה.. אז..בשנות ה80) וחיה בסוג של סרט (או קומיקס ליתר דיוק), התרגשתי מאוד והתחלתי לעבוד.

בדיוק כשכל הקונספט נסגר, נודע לי כי גל גדות נבחרה לגלם את דמותה של וונדרוומן בסרט החדש של וורנר ברדרס! איזה צירוף מקרים משגע! אמרתי כבר שאני חיה בסוג של סרט?

שולחן מעוצב מלא במתוקים לצד המתנות לכל האורחות

אז קודם כל בוחרים את הצבעוניות הנכונה: כחול, אדום, לבן ונגיעות של זהב, אבל חיפשתי דרך להפוך את המראה לוינטאג'י כדי שהכל לא יהיה כזה צפוי. ובחרתי להוסיף חום ויצרתי אירוע בסגנון וינטאג' וונדרוומן

בחרתי אביזרים ואלמנטים ישנים כגון, מזוודה ישנה, ארגזים ישנים, קטעי קומיקס מתוך הקומיקס של וונדרוומן המקורי והכל יצר אוירה נשית וינטאג'ית.
מיתגתי הכל בסגנון, שילבתי את החותמת ויצרתי חוויה נשית חזקה שמאפיינת את מירה.

שרשרת אותיות קומיקס המרכיבות את שמה של מירה
שקיות פופקורן אישיות העשויות מנייר קומיקס

ההזמנה לאירוע לצד כוסות ובקבוקונים ממותגים
קייקפופס בצבעי האירוע

בכניסה לאירוע, כל אורחת קיבלה צמיד של אשת חייל אשר נעשה בעבודת יד.
שמחתי לגלות שכולן שיתפו פעולה עם הרעיון שלי.

צמידי אשת חייל לכל אורחת
מכיוון שאני חושבת שתמיד טוב להמשיך את ההנאה מהאירוע גם בדרך חזרה הביתה, ביציאה, כל אורחת קיבלה הפתעה מדליקה ו"אינטראקטיבית" כוכב תפור מנייר אשר בתוכו טמונה עוגיית כוכב ממותגת וסוכריות M&M'S בצבעי הנושא. והדרך היחידה לגלות מה מסתתר בתוך הכוכב היא ע"י קריעת הנייר (איזה כייף).

מזוודה כחולה עם בטנה מוזהבת מלאה בכוכבים

כוכב מנייר תפור וממותג לכל אורחת

  תכולת הכוכב המתגלה לאחר קריעת הנייר - עוגיות ממותגות ושוקולדים

כוכב מנייר תפור

כוכבי הנייר בתוך מזוודה
נהנתי לעצב קונספט שאני מתחברת אליו ורותם הפכה את הפרוייקט לפרוייקט זורם וכייפי בזכות הנועם שלה. 
אוהבת את העבודה שלי..

** אם אהבתם, כיתבו לי, אשמח לקרוא תגובות ואם תרצו לקבל עוד עדכונים, הרשמו לרשימת התפוצה של הבלוכ ואני אדאג להמשיך להעלות פוסטים בסגנון **

קרדיטים:
עיצוב: אסיניקה
מתוקים: Adi Barak
צילום: Yuval Adler

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה